Translate

Montag, 27. Oktober 2008

Award

Wieder ein Award - von Quilttina - einem meiner ersten Quiltkontake in NRW und einer lieben Freundin.

Was ich von Awards halte - nun ja,
Schwierig, schwierig, controverse Diskussion

ich finde alle Blogs - in die ich regelmäßig reinschaue - und alle die ich unterwegs finde - haben einen verdient - Jeder der den Award haben möchte - Bitteschön....

Ansonsten keinen Kommentar!


Awards - I got one from Quilttina - one of my fist quiltcontact after the move from Stuttgart to NRW - and a special friend.

My opinion on awards - oh my gosh,
the discussion is opened

Well all the blogs I visit on regular basis and all the blogs I find on my way - they surely all are good for awards - so if anybody likes to take it - it`s yours.

Anyhow - no further comments.

Keine Kommentare: